Hoe geld te besparen op autoreclame

Autoreclame

 

 

 

 

 

 

Het is niet duur.

Auto adverteerders hebben gewoon een paar honderd dollar te besteden voor een volledige pagina spread in de plaatselijke krant of op het internet om de vele duizenden auto’s die zij bevorderen. Toch adverteren zij op de voertuigen van mensen die hun advertenties zullen zien, maar niet noodzakelijk op de auto’s die worden verkocht of zelfs de persoon die de auto koopt. Dergelijke effecten komen tot uiting in de secundaire kosten.

Ze richten zich op mensen die echt een auto willen.

Dit is een van de weinige keren dat u er zeker van kunt zijn dat iemand uw auto ziet! Bovendien zien mensen die uw auto zien, meestal ook andere auto’s van hetzelfde of een soortgelijk merk in de buurt. Uw auto zal vooraan in de menigte worden geduwd. Zelfs als u geen auto koopt, zal uw advertentie zeker de mensen bereiken die in de markt zijn voor een voertuig.

Ze bereiken mensen die echt een auto nodig hebben.

Reclame is voor veel mensen een laatste redmiddel. Vervoer staat op het toppunt van de noodlijst van diensten. En het wordt tegenwoordig bijna als jammer gezien om zonder voertuig te zitten. Hier bent u aan het dagboeken over uw ervaringen van en naar het werk, uw reisgenoten, uw dinerreservering, uw massagepauze enzovoort. U kunt niet anders dan alle verkeersopstoppingen opmerken. Je bent erg geïnteresseerd in deze dingen omdat het allemaal deel uitmaakt van je routine. En plots loopt uw auto uit de pas. Het is uw ticket naar de rustplaatsen van de dag. En dan is het jouw beurt om mee te liften met een vreemde en echt op de rails te rijden.

Geen wonder dat zoveel mensen verstrikt raken in het kruisvuur van stijgende dagelijkse uitgaven. Lessen in de kwelling van de gierigaard kunnen hier worden geleerd. In economische termen komt het erop neer dat men moet sparen of de rit moet missen. Dus stap af en toe van het asfalt en reis voor de verandering eens op de rails.

Adverteerders moeten inzien dat consumenten niet van plan zijn de hoofdprijs te betalen.

De gemiddeldenpolitiek houdt de markt open voor populaire, hete producten. Het is defensieve reclame.

4 manieren om geld te besparen op autoreclame:

1. Adverteer goedkoper.

2. Gratis adverteren.

3. Advocaten kunnen voor hun diensten in rekening brengen wat zij willen, in tegenstelling tot andere zakenlieden die bang zijn voor de kosten van advocaten.

4. Houd uw reclame eenvoudig.

Uit onderzoek blijkt dat een duidelijke en heldere advertentie online veel hoger wordt gewaardeerd in vergelijking met tekstadvertenties. En een gemiddeld persoon besteedt aanzienlijk meer tijd aan het bekijken van afbeeldingen en mooie kopij dan aan woorden.

Effectieve auto reclame begint met een effectief idee. Autoreclame moet eenvoudig, ongecompliceerd en direct zijn. Stuur geen marketing materiaal via de post omdat een persoon net heeft besteed een bepaalde hoeveelheid tijd lezen over wat hij denkt dat hij wil.

Bijvoorbeeld, als de naam van het bedrijf is Save-a-Porsche-101, dan is het eerste wat je moet doen is overwegen Boost voor een Porsche auto reclame kit. De naam Save wordt herhaald in de advertentie, het aantal auto’s geadverteerd zal u helpen herinneren de naam, en de combinatie van letters is sterker dan alle woorden gecombineerd.

Als de naam Save ad langer is, dan zal de advertentie eruit zien als een krantenadvertentie. Als de naam ingekort is, dan zal de koper aannemen dat het om een lokaal bedrijf gaat. Maar zelfs als de naam volledig wordt gespeld, neemt dat nog niet de energie weg van de oorspronkelijke naam.

Autoreclame moet dynamisch zijn en mag de energie van de naam niet wegnemen. Als de naam verzorgd is, dan ziet de reclame er effectief uit en zal zo lang blijven bestaan.

Een beroep doen op de zintuigen

De goede worden opgemerkt. De echt goede krijgen peuters en kleuters verslaafd. Autoreclame moet dynamisch en aantrekkelijk zijn. De memorabele degenen hebben grote boodschap en verpakken een punch. Vergeet niet, het is de bedoeling om leuk te zijn en ³”krijgt opgemerkt³” door anderen. Auto reclame moet origineel zijn en mag niet seizoensgebonden.

Na dit gelezen te hebben, wat denk je? Moet uw auto niet ergens anders voor adverteren?

lees meer: